.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری همایش«گفتمان خورشید» در فریدونکنار

همایش «گفتمان خورشید» با حضور 400 نفر از دانشجــویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران در شهرستان فریدونکنــار برگزار شد. 

 حمید رضا ترقــــی عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در این همایش با اشاره به حوادث پیروزی انقلاب اسلامـــی در 32 سال گذشته گفت : مردم دنیا انقلابهای مختلفــی در تاریخ دیده اند اما فکر نمی کردند که با تفکر و اندیشه اسلامی بتوان رژیمی که آمریکا وکشورهای غربی پشتیبان او بودند را سرنگون کرد و این انقلاب فطرت جامعــه ما را بیدار نمود و به دنبال این انـــدیشه و بینش و هدایت رهبری امام راحل رژیم طاغوت را سرنگون کردند.
عضو شورای مرکزی کمیته امداد اظهار داشت : گفتمان اسلامـــی در واقع گفتمان نور بود که استقلال ، آزادی ، مردم سالاری دینی ، دفاع از مظلومان ، حاکمیت ولایت فقیه در این گفتمان تجلی پیدا کرد و با دستاوردهای بزرگی کشور را بسوی خود باوری و خودکفایـــی رساند.
ترقـــی با اشاره به خود باوری در کشور تصریح کرد: در زمان طاغوت دانشجویان بخاطر وابستگی و سلطه بیگانگان با رژیم مخالفت داشتند اما امروز در کنار نظام همراه با آرمان امام و شهداء پشتیبان این نظام می باشند و در جهت تحقق آرمانگرایی حرکت می نمایند که نتیجه آن الگویـــی برای کشورهای مصر ، تونس .... خواهد بود و مردم ما با تقویت بصیرت که همان بیداری ، دشمن شناسی ، آینده نگری و حفظ اصالت دینی است در گرد و غبار دشمنان گم نمیشوند .
در ادامه ابراهیم باغبانی مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت : گفتمان خورشید فراتر از مکان وزمان است وامروز این گفتمان در اروپا وآمریکا غوغایی بپا کرده که برخلاف مبانی که سالها به آنها تلقین کرده بودند دست به قیام ومبارزه زدند.
وی افزود : شما دانشجویان بعنوان آینده سازان کشور ادامه دهنده همان گفتمان اصیل امام و مقام معظم رهبری باشید و با رواج ادبیات و فلسفه های غربی از سوی برخی افراد از مکتب اسلام غافل نشوید و با مطالعه بیشتر در بیانات امام و رهبری کشور را اداره نمائید .
گفتنی است، در پایان به 5 نفر از دانشجویان ممتاز و نخبه تحت پوشش امداد دررشته های مختلف دانشگاهها جوایزی اهداء شد ./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.